Thursday 12 May 2011

Kami selesa berkawan: Candy

Boyd PV
boyd_pv@yahoo.com

CANDY meminta agar hubungan romantisnya dengan Luke Mason tidak digembar-gemburkan.

Namun, dia akhirnya akur bahawa peminat hari ini lebih bersikap terbuka dan meminati artis berdasarkan bakat serta mutu kerja yang mereka hasilkan.
CANDY dan Luke

“Kami masih dalam peringkat mengenali hati budi masing-masing,” kata Candy mengenai jejaka berumur 37 tahun dari Australia itu.

Luke sebenarnya bukan asing dalam industri muzik tanah air kerana sebelum ini dia pernah bekerjasama dengan beberapa artis bernama besar di negara ini antaranya Ziana Zain, OAG, Juliet The Orange, Amelina, Ruhil serta Man Bai dan pernah menjadi pemuzik undangan untuk persembahan artis-artis tempatan dan antarabangsa termasuk Jaclyn Victor, Siti Nurhaliza, Radhi OAG, Ella, Ronan Keating, Faye Wong dan A-Mei, sekadar menyebut beberapa nama.

Perkenalan mereka bermula apabila Candy menyakat Luke selepas dipertemukan oleh Radhi.

“Waktu itu saya kata dia “orang putih sesat”,” dan dia hanya tersenyum,” kata Candy tanpa mengetahui yang Luke sebenarnya fasih bertutur dalam bahasa Melayu loghat semenanjung kerana dia tinggal lama di Ibu Negara.
Bermula dari situ, mereka semakin selesa berkawan dan hubungan mereka semakin rapat.

Luke pernah bertandang ke rumah keluarga Candy di Tambunan dan menurut Candy, Luke menyukai dan dapat menerima kehidupan keluarganya yang serba ringkas.

Pasangan kekasih ini, bagaimanapun, belum mahu memikirkan secara serius mengenai hubungan mereka.

“Buat masa ini, kami lebih selesa berkawan dan memberi tumpuan kepada kepada kerja-kerja pembikinan album sulung saya,” katanya.

No comments:

Post a Comment