Monday 29 August 2011

Program Raya Labuanfm

 Pengarah Penyiaran Labuanfm, Ramlah Johari (keempat dari kanan), mengabadikan kenangan bersama warga kerja stesen penyiaran itu.
Boyd PVmyyzoom.blogspot.com 

SEMPENA Hari Raya Aidilfitri dan sambutan Kemerdekaan tahun ini, Labuan fm menyediakan pelbagai rancangan khas untuk pendengar-pendengar setianyanya.

Antara rancangan yang akan disiarkan bermula Hari Raya Pertama ialah Alkisah Puteri Talaga Biru yang akan keudara pada jam 4 petang, Untukmu Wanita (8 malam) dan Tik Tok Tik Tok Raya (9 malam).

Menyusul pada Hari Raya Ke-2 pula ialah Pat Pat Siku Lipat Merdeka Raya (10 pagi) dan Fiesta Lebaran Ria (9 malam).

Teratak DJ Aidilfitri sesi 1 yang memperdengarkan bakat DJ & warga kerja Labuanfm akan menemui pendengar pada Hari Raya Ke-3 (10 pagi) dan Duit Raya Xpress (8 malam).sesi 1 yang memperdengarkan bakat DJ & warga kerja Labuanfm akan menemui pendengar pada Hari Raya Ke-3 (10 pagi) dan Duit Raya Xpress (8 malam).

Pada Hari Raya ke-4, Teratak DJ Aidilfitri sesi dua akan bersiaran pada jam 10 pagi disusuli Sejambak Nostalgia Lebaran pada jam 8 malam. 1001 Ragam Raya akan menyusul pada jam 9 malam.

Antara rancangan lain ialah Xpresi Remaja Edisi Raya (Raya ke-5/jam 10 pagi), Badondang Ria di Hari Raya (4 petang), Serunding Raya Labuanfm (8 malam) dan Raya Dot My (9 malam).

1 2 3 Raya akan disiarkan pada hari raya keenam, jam 10 pagi disusuli Sampul Kreatif Raya (8 malam).akan disiarkan pada hari raya keenam, jam 10 pagi disusuli Sampul Kreatif Raya (8 malam).

Peminat lagu raya genre rock akan dapat mengikuti rancangan Rockafella Raya yang akan keudara pada jam 8 malam, Raya ke-7.

No comments:

Post a Comment