Friday 16 March 2012

Rey Kimara kahwin tahun depan?

Rey janganlah marah, okay....
gosip jak pun....hehe -  Z-o-o-m! Team
Boyd PV
Harian Ekspres

KHABARNYA penyampai popular Suria fm/penyanyi, Rey Kimara, 26, akan mendirikan rumah tangga tahun depan dengan gadis pilihannya dari Tambunan.

Menurut sumber, Rey kini sedang hangat bercinta dengan “Miss V”, berumur 25 tahun.

Pasangan itu dikatakan sering berpakaian sedondon ketika keluar bersiar-siar dan keluarga mereka juga khabarnya merestui hubungan itu.

Menurut sumber itu, Rey dan Miss V kini sedang rancak membuat persiapan untuk majlis pertunangannya mereka yang dirancang berlangsung pada pertengahan tahun ini.

“Bulan Jun,” kata sumber itu yang mengaku sangat rapat dengan Miss V.

Patutpun, sejak beberapa bulan lepas, peminat kerap melihat Rey mengunjungi pusat kecergasan 1Fitness di 1Borneo Hypermall dan gigih menggunakan pelbagai peralatan yang disediakan di pusat itu untuk membantu dia menurunkan berat badan.

Mungkin Rey mahu kelihatan segak pada hari pertunangan dan perkahwinannya kelak kerana sebelum ini, kata peminatnya, badan Rey semakin menjadi.

Ketika muncul dalam siaran langsung di TV1 baru-baru ini untuk konsert tribute kepada penghibur Sudirman Hj Arshad, Rey kelihatan sangat berisi. Tapi vokal klasiknya ketika mendendangkan lagu “Salam Terakhir” membuatkan ramai terpegun.

Menurut sumber itu lagi, Rey dan Miss V, yang bekerja di sektor swasta, berkenalan ketika kedua-duanya masih bekerja di Ibu Negara.

Selepas kembali ke Sabah, hubungan mereka menjadi semakin serius dan selepas bercinta hampir tiga tahun, mereka kini sudah bersedia untuk membawa hubungan itu ke gerbang perkahwinan, menurut si pembawa cerita ini.

Z-o-o-m! Team mengucapkan tahniah kepada Rey dan Miss V. Tapi andai apa yang disampaikan oleh sumber itu sekadar gosip yang tersasar, anggap sahajalah ini sebagai satu usikan untuk menceriakan hari anda, okay...

Apapun, bila ada kesempatan nanti,  Z-o-o-m! Team akan minta Rey jawab gosip ini...cheers! 

No comments:

Post a Comment